onsdag, juli 25, 2007

Jeg vil være surfer!!

Så er jeg vendt tilbage fra min introtur, hvor jeg skulle prøve lykken som surfer.

Kort beskrevet var turen helt fantatisk. Når jeg tænker tilbage på den, føler jeg, at jeg har grint 3 dage i træk. Må dog erkende, at jeg vist ikke er blevet en surferdronning af de to dages træning, men var da oppe og stå på boardet 6-7 gange (hmm, på cirka 5 timer). Men hold op, det er fedt! Vi var også rigtig heldige med vejret. Det var skyfrit og ca. 18 grader, men i solen var det rigtig varmt og det gjorde jo oplevelsen meget bedre. Aftenerne brugte vi ved bålet, hvor vi sad og hyggede og drak øl. Vi var cirka 50 med fra uni, og vi hyggede bare rigtig meget. Det gjorde det jo ikke dårlige, at vi så også havde ca. søde 10 surferinstruktører at kigge på:-)

Her kan I se nogle billeder fra stranden, hvor vi surfede.




Og lige billeder af mig som surferchick!

Synes også lige I skal se billedet af os danskere, der var med på turen. Fra venstre er det Anne, Jakob, Steven, Samuel, Charlotte, mig og Vibeke.


Det eneste trælse ved turen er, at nu gider vi slet ikke tilbage til Sydney og i skole. Vi ville hellere have blevet i Cresent Head og nyde det fede surferliv, så jeg kunne blive en rigtig surfertøs:-) Men i aften skal vi til snowparty med nogle af surferinstruktørerne, så det kan jo være, at vi ved at holde kontakten ved lige med dem, snart er at finde på et surfbræt igen:-)

2 kommentarer:

Hys og Janus sagde ...

Hej Julie

Hys og jeg er lige kommet tilbage fra Ristinge. Vi har været der med 2 overnatninger og hjulpet lidt til praktisk og prøvet at styrke moralen. Det er et flot og omfangsrigt bygeri - og meget lækkert. Vi nåede end ikke at komme en tur til stranden - der er jo også langt.
Her er vejret værre end typisk sommervejr, regn, meldinger om stærk blæst og kuling, selvom det nu næsten er vindstille og ca. 18 grader, og her i Danmark er det sommer.
Det ser ud til, at du kan få tiden til at gå.

Varme hilsner fra

Hys og Janus.

Maiski sagde ...

Jeg har bare et spørgsmål - mødte du Dylan?? Knus Mai