fredag, juli 06, 2007

Velkommen til min blog

Kære alle sammen

Så har jeg fået sendt adressen til min blog rundt til alle, og håber I vil gå herind en gang imellem og se, hvad jeg oplever Down under. I er også velkomne til at skriver kommentarer:-)

Jeg rejser på tirsdag kl. 14.35 og lander i Sydney dagen efter kl. 20 lokal tid. Så har en 22 timers flyvetur forude.

Jeg skal flyve med en pige, der hedder Vibeke fra CBS, og vi har booket os ind på et hostel i fem dage i området Wooloomooloo (glæder mig til at høre, om jeg udtaler det rigtigt), fem minutter fra Opera huset og Sydney Harbour Bridge. Dagen efter vi er ankommet, kommer endnu en pige fra CBS, Charlotte, og hun skal så bo med os i de følgende dage.

På de fem dage skal vi så prøve at finde en lejlighed. Om vi skal bo sammen eller om jeg vælger at bo med de lokale, det ved jeg ikke endnu. Det burde ikke være så svært at finde en lejlighed (siger folk), det er bare at købe avisen "The morning Herald" eller gå på nettet, og så bare afsted og tjekke annoncer ud. Så det skal nok blive spændende!!

- Vi ses på bloggen:-)

Knus Julie

6 kommentarer:

Maiski sagde ...

Jeg glaeder mig til at hoere mere!! Knus fra den solbrune dykker

Anonym sagde ...

Hej søs

Jeg vil bare ønske dig en rigtig god tur - det skal nok blive en fantastisk oplevelse!! Glæder mig sindsyg meget til at vi kommer og besøger dig i november.
Pas nu godt på dig selv! Puha, det bliver hårdt i lufthavnen imorgen, snøft, snøft...
Nyd det hele dernede!

Kys fra søs

Laila og Per sagde ...

Hej Julie vi håber at du er kommet godt frem og glæder os til at høre og læse om dine oplevelser.Ha`det rigtigt godt knuz fra Per og Laila

Anonym sagde ...

Hej skat

Puha, hvor var det hårdt at sige farvel! Jeg kommer sådan til at savne dig!! Det trøstede lidt at vi ikke skulle sende dig afsted alene - hun virker rigtig sød Vibeke. I skal nok få en fantastisk oplevelse.
God bolig jagt... Håber I finder et rigtig lækkert sted;o)

Kys

Laila og Per sagde ...

Hej Julie.Stort tillykke med den "fede" lejlighed.Skønne billeder. Er da lidt misundelig. Vi nøjes med at tage et smut til Bornholm på Nimbusserne i næste uge.Der er jo også smukt,men det husker du nok ikke?? Nyd dit ophold så længe knuz fra Per og Laila

Anonym sagde ...

Tja, det är min första kolla att julienilsson.blogspot.ru! Vi är en grupp frivilliga och börja ett helt nytt initiativ i en regional gemenskap i exakt samma nisch. Din blogg givit oss värdefull information att arbeta med. Du har gjort ett fantastiskt arbete!