søndag, oktober 21, 2007

Tour de Bondi on the Ribs

I går var alle os danskere fra CBS blevet inviteret på pubcrawl i Bondi af Rasmus og Christian (også fra CBS) - der bor i Bondi og ville blære sig med hvor lokale de er blevet:-) Desværre var mange forhindret, hvilket resulterede i, at der kom 10 piger og så de to arrangører, hvilket bestemt ikke gjorde dem noget:-)

Turen blev kaldt "Tour de Bondi on the Ribs", da vi startede turen på en restaurant, der er berømte for deres ribs. Og det kan man så godt forstå. Vi skulle selvfølgelig alle bestille en full rack pork ribs, og jeg tænkte, nå...det går nok, der er jo ikke så meget kød på ribs. Men vi så nok alle lidt forkerte ud i hovedet (pånær Rasmus og Christian), da de kom på bordet. De var 40 x 20 cm og vejede 1 kg!!! Det så helt vildt ud, tror vi til sammen spiste 7 svin:-) I kan her så billeder hvor jeg først bliver iklædt hagesmæk af tjeneren, så får vi spist og til sidst hvor jeg via stor kamp og konkurrence-gen får kæmpet mig igennem retten (snød lidt til sidst - scchhh!!)





Efter vi havde fået slået lidt mave - flere af os havde det virkelig fysisk dårligt ovenpå ædegildet - gik turen videre til adskillige pubs og barer i Bondi til den lyse morgen. Som en ægte pubcrawl skulle vi jo have taget gruppebillede - læg mærke til, hvordan vi har stillet os som et klassebillede med Rasmus og Christian som lærerne:-)


I dag har jeg det overraskende godt, så er lige kommet hjem fra stranden - kan blære mig med at vi nu har ca. 30 grader!!! Og mange har spurgt om jeg har mødt min true love hernede...... og ja.... i dag fandt jeg ham. Tog lige et billede af ham, da vi lå på stranden, han er da en fox??!!!


3 kommentarer:

Maiski sagde ...

Lækre speedos!! :0) Knus Mai

Anonym sagde ...

Hvor ser den strand dog lækker og varm ud.....SO!!

Unknown sagde ...

Han ser lækker ud, Julie men....du skal ikke ta ham med hjem.....og forøvrigt ser han ikke særlig handy ud!!