fredag, oktober 26, 2007

Jul i Sydney

Havde ikke regnet med, at jeg skulle nå at komme i julestemning inden jeg kommer hjem til DK, men hernede pynter de allerede op nu!! Troede heller ikke at man kunne slå DK i jule-tam-tam alt for tidligt på sæsonen, men jo jo!! I de store malls hernede har de allerede pyntet op med kæmpe juletræer og guirlander. Her kan I se juletræet i Queen Victoria Building, der er et center i tre plan. Juletræet går igennem alle etager, som I kan se og på nederste etage ser man bare stammen.



Af andet kan jeg fortælle, at jeg nu har afleveret alle de store opgaver på skolen og mangler kun to PowerPoint-præsentationer. I mine fag er det nemlig den afsluttende eksamen, at man præsenterer sin store opgave (ah, stor og stor... 10 sider). Så I kan godt se, at der er pres på hernede:-) Alt i alt har jeg 4 forelæsninger tilbage, da jeg har deltaget i stort set alle timer og derfor kan pjække lidt her til sidst.

Formåede faktisk at tage en af mine afsluttende eksamener med tømmermænd i går. Var nede og spise hos Peter og Kristine (fra ha.kom) med Ålen og en der hedder Jakob, og pludselig kom der alt for meget vin på bordet og sprut. Uden jeg vidste af det, havde jeg drukket mig en ordentlig kæp i øret - ikke nødvendigvis det klogeste jeg nogensinde har gjort:-) Vågnede op med mine berømte Julie-tømmermænd, hvor jeg lå i fosterstilling inden jeg satte mig i bussen og kørte de der 50 min. Uha, det var ved at gå galt, men klarede den. Den skriftlige eksamen var heldigvis medgørlig, så den tror jeg også jeg klarede ok. På hjemturen var den igen ved at gå galt - Sophie (en af danskerne) sad klar med pose til mig, men også denne gang fik jeg styret udenom. Hvornår er det lige, at man lærer at styre det alkohol der?????

2 kommentarer:

Maiski sagde ...

Måske, når vi fylder 28 næste år? Jeg kan i hvert fald heller ikke styre det...endnu. I dag har jeg brugt dagen på at ligge i fosterstilling på en madras på gulvet (kunne ikke overskue sofaen) - og det efter en generalforsamling!!

Anonym sagde ...

tsk tsk tsk - men det skal nok lige passe, at du laver et A (eller hvad det nu hedder dernede). Du skulle da bare ha' spist en banan!! Får forresten min dyt i morgen :)