tirsdag, juli 17, 2007

Adresse og telefonnummer

Saa er vi officielt flyttet ind til CBD - the central business district (centrum i Sydney), og min adresse er:

Julie Nilsson
Unit 12 / 181 Clarence Street
Sydney NSW 2000

Har ogsaa faaet australsk mobilnummer og det er: +61449149627

Mit kamera er gaaet i stykker, saa har koebt nyt idag, saa der gaar ikke laenge inden der kommer flere billeder paa bloggen.

I disse dage hygger vi bare lidt. Er blevet noedsaget til at shoppe lidt, da jeg virkelig mangler bukser og troejer a) grundet det kolde vejr (16-18 grader) og b) at jeg kun maatte have 20 kg med herned - ja, livet er nu traels:-)

Vi tager ud og kigger paa vores universitet i morgen, det ligger 17 km udenfor Sydney, taet ved det olympiske stadion. Skal lige have styr paa mine fag, og vil jo gerne ordne det, saa jeg skal derud saa lidt som muligt og derfor sammensaette fagene, saa de ligger paa de samme dage!

Torsdag skal vi til dansker fest paa "Slip Inn", den bar hvor Mary og Frederik moedtes for foerste gang. Det er blevet en tradition hernede at danskere moedes der til billige oel hver torsdag, og det skal vi da ogsaa. Og paa grund af den fantastiske placering af vores lejlighed, ligger baren kun 2 min. vaek - uha, tror jeg hurtigt bliver forvent med at kunne gaa til alt, det vil jeg komme til at savne naar jeg kommer hjem:-)

Ingen kommentarer: