lørdag, juli 14, 2007

Lejlighed fundet!!!

Efter to dages haardt arbejde med at soege paa nettet og vade rundt til diverse ejendomsmaeglere, saa har vi fundet en lejlighed - men ikke hvilken som helst lejlighed, det er nemlig DEN FEDESTE LEJLIGHED!!!

Det er en 4 vaerelses lejlighed paa ca. 80-90 m2, hvor vi skal bo fire piger fra CBS. Den ligger super centralt, saa vi har kun 5 min til Darling Harbour og maaske 7 min til Operahuset:-) Det er i den fineste ejendom, tjek blot billederne nedenfor (og ja, den er sgu god nok)!




Ud over at vaere en nydelig bygning med den fineste hall, saa kan ejendommen tilbyde tennisbane paa taget, hvor der ogsaa er plads til at grille og spise, samt plads til at slikke solskin, naar den tid kommer. Og til sidst (men absolut ikke mindst) har vi indendoers SWIMMINGPOOL! Fandt lige et billede af den, og den syntes jeg da lige I skulle se:-)


Vi er helt oppe og koere over den! Den overskrider mit budget en lille smule, men det er der bare ikke noget at goere ved, det er jo for fedt at bo midt i byen og samtidig have fasciliteter, der er alt for cool. Skal nok ligge billeder op af lejligheden indvendig, naar vi flytter ind paa mandag.

I vores store lejlighedsjagt har jeg virkelig faaet gaaet nogle kilometer i Sydney, og synes allerede jeg er ved at laere midtbyen godt at kende. Det er virkelig en fed by, og har desvaerre ogsaa allerede lagt maerke til mange fede toejbutikker - det er ikke godt naar man bor ca 200-500 meter fra dem alle:-)

Jeg regner med at faa et australsk nummer i dag, skal nok lige ligge nummeret op senere. Min adresse kommer ogsaa snart, men hvis I allerede vil se, hvor det ligger med det samme, saa gaa paa denne adresse: http://maps.google.com.au/ og tast 181 Clarence Street Sydney.

5 kommentarer:

nilsson vejle sagde ...

waw.. og tillykke. Fortsat god vind
P + MM

Maiski sagde ...

Hold kæft, hvor ser det fedt ud!!!!

Endnu en gang: Jeg er misundelig!

:0)

Glæder mig til at se flere billeder fra lejligheden.

Knus Mai

P.s Glæder mig også til at høre mere om dine roomies.

nilsson vejle sagde ...

Hej Julie,
vi har oprettet en blog til dig, så du kan se familiebilleder m.m.

Anonym sagde ...

Hold da kæft, det er jo total luksus. Det ser alt for fedt ud - hvor sindsygt med tagterasse og swiming pool - så bliver det da ikke bedre!! Glæder mig til at se flere billeder... God indflytnings dag imorgen;o)

Kys

Stina sagde ...

Hej mus..

Det lyder som en drøm du lever, hvor de fedste og bedte ting bare bliver ved med at gå i opfyldelse.. Hvor er det bare dejligt for dig, og hvor er jeg bare dybt misundelig.. Det er skide godt med billederne, og gerne endnu flere.. :) ..

Kys