onsdag, juli 18, 2007

Så er jeg sgu online:-)

Endelig endelig fik vi internet i vores hybel. Og apropos hybel så har jeg som lovet taget et par billeder af lejligheden fra forskellige vinkler og her er de:

Ovenfor er vores stue og spisestue i et. Rummet er ca. 50 m2, hvor køkkenet, som ses på næste billede, ligger i forlængelse af spisebordet.

Foruden stuen og køkkenet er der 2 badeværelser og 3 soveværelser, som vi fire piger deler.

Nedenunder kan I se mine to roommates Charlotte og Vibeke. Den fjerde pige, Pernille, kommer på søndag.


Ja, jeg vil slutte billedeshowet af med at vise lidt sightseeingbilleder af byen. I har nok set nogle af dem før på postkort, men synes alligevel I skal se, hvor flot her er. De tre første billeder viser operahuset og Harrbour Bridge og det sidste er fra Darling Harbour, hvor vi bor lige 2 gader væk.




3 kommentarer:

Line Wod sagde ...

Hej søde,
Åh, hvor lyder og ser det hele bare skønt ud!
Du har de fedeste måneder foran dig:-)
Pas godt på dig selv og nyd livet!
Knus Line

Anonym sagde ...

Hvor er jeg bare lyserød af misundelse.

Jeg flygtede fra Roskildes mudder. OG det var så den ferie.

Hyg dig og nyd det! Det ser ikke ud til at blive svært:-)

Knus Cille

Anonym sagde ...

Hvor ser jeres lejlighed bare fed ud. Og hvor er det fedt at den ligger så centralt. Ih, hvor hyggeligt med billeder - glæder mig til at se flere;o)