mandag, august 13, 2007

The awesome foursome

Kom til at tænke på, at jeg vist aldrig rigtig har præsenteret mine tre roommates i Sydney.


Ja, der er så mig yderst til venstre, og efterfølgende Vibeke, Charlotte og Pernille.

De læser alle på CBS, og er alle københavnere, så kan være min næsten ikke-eksisterende fynske accent helt er forsvundet, når jeg kommer hjem. Der bliver grint lidt af mig hernede en gang imellem, når der lige bliver sendt en fynsk sætning afsted. Synes jo personligt ikke, at man kan høre hvor jeg er fra, men har efterhånden fået at vide så mange gange, at det godt kan høres, at jeg vist ikke helt kan løbe fra det. Men man skal jo også ve'kende sig sine rø'er.....(Kilde: Anne Lund)- ved ikke helt hvordan man staver på fynsk:-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dar da ik' nowet galt mææ lidt fyynsk språug!! (ok, måske blandet med en del jysk - jeg ved heller ik hvordan man staver fyynsk). Det ser bare så skønt og sjovt ud det hele mus, håber du virkelig nyder det.

Kys

PS: du var savnet i lørdags - Kellerdirk kl. alt for mange med Brian, Marie Louise og, ikke mindst, vores gode ven mr. Fisherman :)

Unknown sagde ...

Hvor ser I da bare hamrende godt ud alle 4.....ja,det`mæ ve`mo jæ
må ve`gå det!
kyzzz fra din mor.