fredag, august 10, 2007

Bondi Beach

Charlotte, Vibeke og jeg har alle fri om fredagen, så vi besluttede i dag at tage en tur til Bondi. Det ligger ca. 20 min med bus og tog fra Sydney mod øst. Det er et rigtig fedt sted, hvor stemningen er ligesom sydpå, og der ligger en masse fede butikker og små cafeer rundt omkring i byen. En ekstra bonus ved turen i dag var, at jeg fik et opkald fra min far, det var jo super dejligt at høre hjemmefra!!

I kan få en fornemmelse af Bondi ved at se på billederne. Ikke dårligt hva'?? :-)





Nu er vi lige kommet hjem for at klæde om. Vi skal til Kings Cross og høre live musik med nogle af de andre danskere... ja ja, ved godt vi skal blive bedre til at mingle med lokal befolkningen, men vi satser på, at det kommer hen ad vejen:-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor ser det bare fedt ud - glæder mig mere og mere for billede til billede til at komme ned til dig og se det hele;o)

God tur i byen...

Kys

Maiski sagde ...

Stakkels Pernille, at hun ikke har fri om fredagen... ;0))