søndag, august 19, 2007

"The notebook"

I fredags var Vibeke, Charlotte, Kristine (Dalgas) og jeg en tur til frisøren, hvor jeg fik farvet mit hår endnu mere rødt. Havde ellers været lidt i tvivl om, hvorvidt jeg skulle beholde det temperamentsfulde hår, men frisøren fik mig hurtigt overtalt til at beholde det. Det har da også vist sig at være et hit hernede. Tror ca. 10 forskellige fremmede australiere har stoppet mig på gaden og sagt, at de syntes mit hår er helt fantastisk - det er man sgu ikke vant til hjemmefra!! Derudover har jeg også fået øgenavnet "Fire" hernede på grund af hårfarven, et resultat af, at en surfinstruktør kaldte mig det på introturen....super!! -men det er da bedre en Hank, det øgenavn jeg fik på introturen på Ha.kom!

I kan lige se resultatet af farvningen her - er det for meget?? :-)


Om aftenen var der dømt pigehygge, hvor vi skulle se "The notebook", Pernille sluttede sig til selskabet der. Havde set filmen før med Tanja, men det var ved at være et par år siden, så kunne ikke huske den så godt, bortset fra jeg, at jeg havde tudet til den:-)

Vi fik slukket for lyset og filmen gik igang. Vi var igennem filmen aktive kommentatorer om, hvad der foregik og hvor realistisk det var. Men sidst i filmen blev der helt stille i lejligheden, den sørgelige del af filmen var kommet. Der blev ikke udvekslet et ord mellem os før filmen var slut - og det skyldes så, at alle fem tøser sad og stortudede:-) Vi kunne ikke lade være at storgrine, da vi alle sad med køkkenrulle og tørrede tårerne væk. Har billeder som bevis for, hvor traumatisk filmen var, eksemplificeret ved Charlotte:-)



Kan kun anbefale den film til alle tøserne derhjemme, hvis I ikke allerede har set den..... og husk kleenex!!!

2 kommentarer:

Maiski sagde ...

The Notebook er en helt fantastisk romantisk og sørgelig film. Den var på DR2 i denne uge.

Jeg er vildt forelsket i Ryan Gosling, der spiller hovedrollen. Og han er faktisk aktuel i to film i Danmark i øjeblikket - Half Nelson og Fracture med Gene Hackmann.

KNUS

Anonym sagde ...

Hulk snøft - kan den måske endda få mig til at tude?

Kom forresten til at se en Oscar-vindende film for lidt tid siden, Dreamgirls!!! Ja jeg ved godt, det var jeg helt selv uden om...men jeg så først billedet af den gyldne statuette bagefter. Må jeg lige have lov at advare alle. Gaab en snoozer, så hellere Folketinget Live på DR2.

Fedt hår mus - det skal prøves.