onsdag, august 29, 2007

Så kom foråret endelig!

Nu er det endelig ved at blive en smule varmt i Sydney (23-27 grader), og vi nyder det i fulde drag!

De sidste par dage har jeg ligget på tagterrassen og solet, og spillet lidt tennis om eftermiddagen. Som I kan se på billederne er kulisserne ikke af vejen (det er Pernille, der ligger og nyder varmen)!



Udsigt fra tagterrassen (første billede viser udsigten mod Darling Harbour og den andet er mod Operahuset).



Det er næsten blevet tradition, at vi efter en solskinsdag går ned på Darling Harbour og køber en friskpresset juice. Darling Harbour gør sig godt i solskin, som i kan se på billedet.


Vores anstrengelser for at få lidt farve på kroppen, og tabe et par kilo, er en del af planen inden surfturen på fredag (tror stadig på det), hvor vi skal til Byron Bay. Med "vi" mener jeg Vibeke, Charlotte og otte andre danskere.

Glæder mig helt vildt til at surfe igen - og så skal vi bo på hostel ned til stranden, og med 5 min til byen, så det kan kun blive godt! Det eneste ærgelige er, at vi skal med et fly fredag morgen kl. 6.30 - så jeg skal op kl. 4.30!! Men det opvejer, at en af de surfere vi lærte at kende på sidste surftur, har lovet at vi kan låne gratis våddragter og boards, så det er jo cool.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hvor ser det bare fedt ud! Øv, hvor er jeg misundelig på varmen - herhjemme er det så allerede blevet efterår - total nedtur - godt jeg kan se frem til varmen i november;o)

God surf tur...

Kys