tirsdag, september 11, 2007

Så blev det endelig Springbreak... :-)

I morgen venter mig nu 14 dage op ad den australske østkyst sammen med Vibeke.
Hvis I ikke lige kan huske hvor det er jeg skal hen, så lad mig da endelig lige opfriske jeres hukommelse:

- 5 dage i Byron Bay, hvor vi skal surfe, bade, sole, spise og nok også lidt i byen:-)
- 2 dage i Brisbane, hvor vi skal opleve byen
- 2 dags guided tur til Fraser Island med overnatninger i Hervey Bay dagen før og efter
- 3 dags sejltur omkring Whitsunday Islands med overnatninger i Aerlie Bay før og efter

Vi skal flyve til Byron og flyve hjem fra Whitsundays, ellers skal vi med Greyhound busser rundt til de forskellige steder.

Regner med, at jeg nok skal give lyd undervejs - men billeder må I nok vente med til vi kommer hjem!

Imens jeg er væk, og I ikke kan more jer med at læse min blog, kan I blandt andet more jer ved at klikke på dette link:
http://www.youtube.com/watch?v=cieJZDO-31k . Var helt færdig da jeg så det!! Det er Justin Timberlake og en anden en, der laver fis med Jessica Simpson og Nick Lachey.. hihi:-)
Og også dette link: http://www.youtube.com/watch?v=DofI4CjFeaY, hvor Justin er klædt ud som Gingerbread man i Ellen showet - det må kaldes de fedeste dansetrin ever!!! :-)

2 kommentarer:

Maiski sagde ...

Kære Julie + Vibeke,

Ha' en rigtig dejlig tur! Jeg tager mig af weekendvagten på arbejdet :0))

Knus Mai

Maiski sagde ...

Forresten - et godt trick - i stedet for at kopiere links direkte ind i indlæggene, så kan du markere ordet, f.eks video med Justin, klik så på knappen med en globus på, og copy-paste linket til klippet ind på - så ser det ikke så rodet ud :0))