torsdag, november 08, 2007

Sommerferie!!

Så har jeg fået sommerferie....det er da bare fantastisk! Det er nu ikke fordi jeg har været presset, har jo kun haft en PowerPoint-præsentation i denne uge, men det er nu alligevel dejligt at vide, at nu mangler jeg kun specialet - ja, ja kun og kun:-)

Sommerferien bliver fejret i morgen, hvor vi er inviteret til stor fødselsdag hos en af danskerne. Alle de kandidatstuderende har fået sommerferie på det tidspunkt, så det blir nok gang i den!! Søndag har Charlotte fødselsdag, så der skal vi nok ud igen. Men det blir nok ikke så vildt for mig, da familien ankommer mandag - og det glæder jeg mig helt vildt til!!

Har faktisk intet interessant at berette fra denne uge, da Sydney-vejret har været vildt lamt. Det har regnet og været dårligt vejr siden i søndags og kun 19 grader. Det skulle heldigvis ændre sig mandag, så vi igen kommer op på de 25-27 grader.

Lige her på falderebet fik jeg taget lidt billeder af skolen, så I lige kan få det med.



Ingen kommentarer: