onsdag, december 05, 2007

Ankommet til Noosa

Lige et lille hej fra mig i Noosa. Ingen tvivl om, at vi nu er ankommet til en by, hvor folk har flere penge mellem haenderne.
Her er lidt hyggeligere end i Byron, og main beach er bare super laekker - kommer lige derfra!

Vi er indkvateret i en ret laekker lejlighed ca. 1 km fra main street, der har lidt for mange butikker med lidt for meget laekkert toej..... nu maa mit toejkoeb-vanvid altsaa snart stoppe:-)

Vi slapper bare af de her dage, Charlotte, Ryan og jeg. Fredag har vi aftalt at gaa ud og slaa lidt til Soeren. Der ligger den hyggeligste restaurant inde paa mainstreet, hvor vi har bestilt bord til kl. 20 og inden da skal vi paa sunset cruise, det lyder ikke daarligt hva??!!

Kan desvaerre ikke ligge billeder op foer jeg kommer tilbage til Sydney soendag, men her fandt jeg lige et billede af Noosa, saa I kan forestille jer lidt bedre, hvor jeg er.

Damn, det er uvirkeligt at skulle hjem saa snart!! :-)


Ingen kommentarer: