søndag, december 09, 2007

Hjemme igen - Sydney altså!

Så er vi alle tilbage i lejligheden i Sydney. De fem dage i Noosa gik bare vildt stærkt!

I aften tager Vibeke, Charlotte og jeg den sidste bytur sammen i Sydney (snøft!), og de næste par dage skal vi bare hygge og rundt se alt for sidste gang. Vibeke og jeg tager jo til Melbourne på torsdag, og når vi kommer tilbage er der kun 2 dage til vi rejser hjem.

Her kommer billeder fra de sidste 14 dage.

Her ser I vores tårnlejlighed i Byron - ret klam lejlighed faktisk, men fantastisk altan!

På Vibekes fødselsdag var vi så ulækre, at vi købte en Mars bar mud cake til 30 dollars (130 kr) - uh, den var klam og god:-)

På vej til Noosa stoppede Charlotte, Ryan og jeg i Sea World i Surfers Paradise. Her så vi delfin show og 4 m hajer.




Main beach i Noosa, hvor vi lå næsten alle dage og nød solen og det 24 grader varme vand!

Jep, så er surftøsen tilbage! Det er nu nok meget godt, at jeg har min uddannelse at falde tilbage på, da jeg aldrig bliver den store haj til det der:-)

The roadtrip-team; Charlotte, Ryan og jeg på vej i byen i Noosa

Her ved ved et lookout over Noosa. Stranden yderst til højre er main beach'en, som vi lå på.

Charlotte og jeg ved det flotte lookout!

Til sidst lige et billede fra spa'en og pool'en på vores hotel, hvor vi lige var nede efter strandturene - ja, vi havde det sgu godt:-)

Ingen kommentarer: