mandag, december 03, 2007

Hilsen fra Byron Bay

Saa er vores lille toesetur til Byron allerede ved at vaere slut, og det har bare vaeret helt super.
Vejrudsigten havde jeg tjekket inden jeg tog herop, og der var lovet thunderstorms og cloudy weather hele ugen, saa vi var lidt triste over de nyheder. Men igen fik vi bekraeftet, at vejrudsigter og meterologer bare ikke aner hvad de laver. For vi haft sol, sol og sol hver eneste dag! Det har vaeret ca. 28 grader, men der har hele tiden blaest en fantastisk dejlig vind, saa vi har sagtens kunne holde det ud. Desvaerre har her igen ikke vaeret nogle ordentlige boelger at surfe paa, saa det er ikke blevet til noget, vi maatte noejes med at laegge ved stranden saa:-)

Aftenerne har vi brugt paa restaurantsbesoeg og to aftener endte med nogle ret vilde byture. Vibeke havde foedselsdag i loerdags, hvor vi havde inviteret 2 canadiere, vi havde moedt sidst vi var i byen, til at komme og drikke med os paa vores balkon. Det var en vildt hyggeligt aften, og Vibeke noed at kunne bade og slikke sol paa hendes foedselsdag for foerste gang nogensinde.

I morgen tager Vibeke og hendes veninde, der er paa besoeg, tilbage til Sydney. Charlotte og jeg har ikke rigtig vidst, hvad vi skulle goere de naeste par dage, men vi besluttede i gaar med Ryan, en af canadierne, at vi tre tager fem dage i Noosa, en by der kan sammenlignes med Hornbaek i DK, som ligger to timer nord for Brisbane, dvs ca. 5 timer nord for Byron. Det er et populaert surfomraade, ligesom Byron, dog for den rigere del - soom the Hamptons! Det blir super cool! Ryan er en super god surfer, saa vi satser paa at faa lidt undervisning:-)

Vi er tilbage i Sydney soendag, hvor Vibeke, Charlotte og jeg skal hygge os i et par dage inden Vibeke og jeg smutter 5 dage til Melbourne, inden turen gaar hjem til Koebenhavn den 20. december. Det er saa surrealistisk, at jeg sidder her i varmen og er hjemme i DK igen om bare 18 dage!!!

Glaeder mig meget til at skulle se jer alle igen snart, men det blir sgu et haardt farvel med Australien, som jeg bare elsker helt vildt. Bare spoerg min familie, de ved vidst godt, hvad jeg snakker om:-)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

DET BLIR NOGLE LANGE 18 DAGE...JEG GLÆDER MIG TIL DU KOMMER HJEM.

RIGTIG MEGET.

KRAMMER FRA MADS

Unknown sagde ...

Ja kære Julie, du skal ikke glæde dig til at komme hjem til kulden.....vi har ikke vænnet os til det endnu!! Nyd din sidste tid intenst!! Møs fra moderen!

Anonym sagde ...

Hej Julie.
Det er Sofie(Møller)
Jeg savner dig og tænker ofte på dig :D
Jeg glæder mig til du kommer hjem som du nok ikke gør for her er pissekoldt :(
Men Det er jo jul og min fødeslsdag. Så jeg overlever:)
Det ser u dsom om du er blevet rigtig lækker brun deroppe, heldige dig!
Knus Sofie ;D